Showroom geopend (afspraak maken niet nodig). Kom gerust eens proefzitten!

FAQ

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik bestellen?

Via het menu bovenaan deze pagina bekijkt u onze producten. Klikt u bijvoorbeeld op de categorie Banken en stoelen dan komt u op de categoriepagina, waarop meerdere modellen banken en stoelen te zien zijn. Klikt u het gewenste model aan dan komt u op de productpagina van die bank of stoel uit. Kies vervolgens de afmeting en kleur of kies voor andere poten of een ander tafelblad. De opties zijn divers. De prijs wordt direct berekend – zo weet u altijd waar u aantoe bent. Tevreden? Klik op de oranje knop ‘In winkelmand’. U komt nu in uw winkelwagen terecht. Controleer de opties. Tevreden? Dan klikt u door op de oranje knop ‘Doorgaan naar afrekenen’. Doorloop het formulier, kies de betaalmethode van uw voorkeur en klik op ‘Afrekenen’. Betaal via de door u gekozen betaalmethode. Na de betaling is uw order bevestigd. Heeft u voor Rembours gekozen dan betaalt u aan de bezorger. Na het plaatsen en afrekenen van de bestelling wordt u binnen drie werkdagen gebeld om een bezorgdatum af te spreken.

Wat is de levertijd

Alle bestellingen worden zo snel mogelijk geleverd. Een indicatie vindt u bij het betreffende product. De leverdatum wordt altijd telefonisch met u besproken, zo weet u precies waar u aan toe bent.

Ontvang ik een Track & Trace code?

Uw bestelling wordt geleverd door onze eigen bezorgers. Helaas hebben wij geen Track & Trace codes beschikbaar. Wel ontvangt u vooraf een bericht met een tijdvak waarin uw bestelling wordt geleverd.

Welke betaalmethodes kan ik kiezen?
  • Rembours – betaal contant aan de bezorger die uw bed aflevert
    Omdat we onze producten op bestelling voor u fabriceren, dient u (bij de LuxuryLine) bij een bestelling direct 30% van het totaalbedrag aan te betalen.
  • in3 – betaal kosteloos in 3 termijnen, zonder rente en zonder BKR
  • Creditcard
  • iDeal
  • ING Home’Pay
  • Bancontact
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Klarna

Alle betalingen vinden plaats via een beveiligde verbinding.

Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?

Die kunt u hier downloaden.

Ik heb een klacht

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie.

Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

{"cart_token":"","hash":"","cart_data":""}