Beste klant, op dit moment is het helaas niet mogelijk een nieuwe bestelling te plaatsen. Excuses voor het ongemak!

Bestellen & leveren

Gratis levering in Nederland en België

Alle bestellingen worden in Nederland en België gratis bezorgd*.

Bestelproces

Staat u op het punt een bestelling te plaatsen? Dan wilt u precies weten waar u aan toe bent. Dit mag u van ons verwachten: wij doen er alles aan om het proces zo transparant mogelijk te maken. Heeft u toch nog vragen? Stel ze via het contactformulier.

Producten laten bezorgen

Zodra u uw bestelling heeft afgerond en betaald, ontvangt u van ons een automatische bevestigingsmail. Hierin staat welke meubels u bij ons heeft gekocht. Handig en overzichtelijk in één e-mail. 

Vervolgens neemt ons klantcontactcenter binnen vijf werkdagen contact met u op. We bespreken namelijk graag met u wat het beste schikt voor het leveren van de meubels. In overleg kiezen we een dagdeel voor levering. Zo zit u niet de hele dag thuis te wachten op een bezorger! 

Bestellingen worden geleverd door onze eigen bezorgdienst en tevens door hen bij u thuis in elkaar gezet. 

Twee dagen voor de levering ontvangt u van ons een bericht waarin we een tijdvak van twee uur aangeven. Binnen dit tijdvak kunt u de bezorger verwachten.  

Bij ontvangst tekent u tweemaal voor de geleverde goederen. 

Bent u niet thuis, dan doen onze bezorgers (nadat ze u gebeld hebben) een briefje in de brievenbus. Daarop staat het tijdstip dat wij bij u zijn geweest. Wij nemen vervolgens contact met u op voor een nieuwe afspraak. 

Producten ophalen

Wilt u uw producten liever ophalen? Dat kan ook. Geef dit dan aan in het telefoongesprek met het klantcontactcenter.

Belangrijke informatie t.a.v. de bezorging 

Al onze meubels worden geleverd inclusief montage. Het is belangrijk dat de ruimte waarin het meubel wordt geplaatst, voldoende plaats biedt voor het monteren van het meubel. Onze chauffeurs mogen uw huidige meubels niet verplaatsen. 

Wij verzoeken u om uw bestelling te controleren op kwaliteit en kwantiteit wanneer deze aan u is aangeboden.

Mochten er gebreken zijn, dan dient u dit zo spoedig mogelijk schriftelijk te melden bij Meubelleeuw. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen naar info@meubelleeuw.nl. Ons klantcontactcenterzal zo snel mogelijk met u contact opnemen om de situatie op te verhelpen. 

*Houdt u er rekening mee dat wij niet kunnen leveren op de Waddeneilanden.

{"cart_token":"","hash":"","cart_data":""}